poniedziałek, 11 lipca 2011

O sobie słów kilka...

Nazywam się Józefa Knobloch - z domu Pogwizd,zawód "Mistrz Krawiecki". urodziłam się w 1941 roku w Olszanie, w woj. Nowy Sącz.

Wychowałam w urokliwym Kałkowie w rodzinie chłopskiej w gronie dziewięciorga rodzeństwa. 

Obecnie jest mieszkanką Nysy, matką czwórki dzieci, 
babką piętnastu wnucząt oraz prababcią;)

Na blogu postanowiłam umieścić
namiastkę mojej twórczości

pisanej od serca także mam

nadzieję że spodoba się ona
i Tobie drogi Czytelniku...



http://www.nysa.eu/_portal/1177655475463198b3bb8d6/Znani_w_Nysie.html



MOJE WIERSZE


Moje wiersze
Bez szminki
Tekstu upiększania
To wypowiedź co czuję sama
     To głębia wypowiedzi
     Co w mej duszy siedzi
     Co smuci, co raduje
     I głęboko siedzi w niej
Niektórym to nie na rękę
Wyrwałby kartkę
Bo treść była za szczera
A im upiększenia nie trzeba
 
                                                                        Józefa Knobloch 

                                                       W moim ogrodzie jest jak z bajki;)
                                                        Mój ogród to moje zacisze...  


Spotkanie Poetów pod chmurką ;)
"W ogrodzie jednej z uczestniczek Klubu Literackiego „Brzeg” działającego przy Zarządzie Związku Nauczycielstwa Polskiego, miało miejsce w lipcu spotkanie poetów, literatów i artystów.
Było to spotkanie plenerowe, liczące około 40 uczestników. Latem takowe zjazdy i najazdy są chętnie organizowane, bo artyści lubią przebywać w swoim gronie. Termin „plener” powstał w XIX w., kiedy to malarze zaczęli wychodzić ze swoich pracowni i zapragnęli tworzyć blisko przyrody. Podróżowali w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca i natchnienia. Na łonie natury, ale niekoniecznie, bo i w miejscu  zabudowanym, spotykają się od tego czasu różni ludzie, wzajemnie się poznają się, rozmawiają. Nierzadko zyskują ożywienie twórcze, gdyż ciekawa jest wymiana poczynań artystycznych".
najazd-pierwszy-2009-13

http://www.klubliterackibrzeg.pl/2009/07/spotkanie-plenerowe-zorganizowane-przez-klub-literacki-brzeg/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz