wtorek, 19 lipca 2011

Chór CZERWONY GOŹDZIK PRZY ZWIĄZKACH EMERYTÓW I RENCISTÓW

To jest mój pierwszy chór do którego należałam , śpiewając i czytając swą twórczość na różne okazje związane z występem
prowadzony przez Józefa Szwaba jak i też przez Bożenkę Małaczyńską.


moi wierni słuchacze z Domu Pomocy Społecznej"Maria"-w Korfantowie


Dom Pomocy Społecznej"Maria"-w Korfantowie

Ten występ odbył się w 2005r. na 11. Listopada




Dożynki w Niwnicy


Występy w Winowie i w tym czasie zostałam odznaczona 
Srebrnym Krzyżem Zasługi za twórczość poetycką a koleżanka 
Małaczyńska Bożena za prowadzenie chóru "Czerwony Goździk"




występ ''Czerwonego Goździka" w Ośrodku dla Dzieci Niepełnosprawnych"Janek" w Nysie.


zdjęcie po występie w Kępnicy w towarzystwie Kombatanta-2004r


Nasz Występ w Muzeum w Nysie z okazji uroczystości związanej z obchodami dnia 11 listopada.


Wielki Jubileusz - 20 lat "Czerwonego Goździka"


Nyski Dom Kultury - występy z okazji 20-lecia Chóru
który od 20 lat kultywuje pieśni patriotyczne, biesiadne i ludowe.

4 komentarze:

  1. Pani Józefo, witam.
    Miałam przyjemność poznać Panią u Bożenki i Michała :).
    Proszę nadal zbierać promyki, drgania ciszy i te utrwalać te ulotne chwile - życie jest takie kruche i ulotne...
    Serdeczne pozdrowienia z Warszawy :)
    Maria -siostra Michała

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie witam i dziękuje za wiadomość którą pani mi wysłała do blogu 16 II. a którą dopiero teraz otworzyłam. jeszcze raz serdecznie dziękuje!
    i gorąco pozdrawiam od siebie Bożenki i Michałka i zapraszam na ul. Zagłoby 15.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie pozdrawiam chór "Czerwony Goździk" oraz dziękuję za wejście na moją stronę blogu i dodanie mnóstwu swoich zdjęć to chyba zasługa pana Piotra którego również serdecznie pozdrawiam mam dla pana laurkę imieninową którą chciałam podarować w Moszczance ale niestety pana nie było jeszcze raz serdecznie wszystkich pozdrawiam Józefa

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Panią ☺
    Czy chór dalej gdzieś występuje? Jak byłam mała moja babcia często mnie zabierała na wasze próby i występy.

    OdpowiedzUsuń